CUPA RAPALA | 14-15 mai 2016 | CNS de pe Mal
- StefanDinu
- Mesaje: 2559
- Membru din: 14 Ian 2008, 16:29
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
CUPA RAPALA | 14-15 mai 2016 | CNS de pe Mal
Aceasta concurs reprezintă prima etapa a Campionatului Național de Spinning de pe Mal, serie de concursuri ce va selecta lotul ce va reprezenta România la ediția 2017 a Campionatului Mondial de Spinning de pe Mal.
ORGANIZATOR: LIGA ROMANA DE SPINNING
SPONSOR: RAPALA ROMANIA
PARTENERI: AVPS Târnava Mare
PERIOADA: 14-15 mai 2016
LOCAȚIE: râul Târnava Mare
I. PROGRAM DE DESFĂŞURARE
Vineri 13.05.2016
20:00 ședința tehnică (Pensiunea Zetevar)
Sâmbăta 14.05.2016
07.30 primul semnal – intrarea pe sectoare (vizionare)
07.50 al 2-lea semnal – intrarea pe standuri
08:00 start manșa 1
08:45 final manșa 1; înregistrarea rezultatelor
09:00 start manșa 2
09:45 final manșa 2; înregistrarea rezultatelor
10:00 start manșa 3
10:45 final manșa 3; înregistrarea rezultatelor
11:00 start manșa 4
11:45 final manșa 4 ; înregistrarea rezultatelor
13:30 afișare rezultate intermediare
18.00 ședința tehnică (Pensiunea Zetevar)
Duminica 15.05.2016
07.30 primul semnal – intrarea pe sectoare (vizionare)
07.50 al 2-lea semnal – intrarea pe standuri
08:00 start manșa 5
08:45 final manșa 5; înregistrarea rezultatelor
09:00 start manșa 6
09:45 final manșa 6; înregistrarea rezultatelor
10:00 start manșa 7
10:45 final manșa 7; înregistrarea rezultatelor
11:00 start manșa 8
11:45 final manșa 8 ; înregistrarea rezultatelor
13:30 afișare rezultate intermediare si finale
14.30 festivitate premiere (scena Pensiunea Zetevar)
II. LOCALIZARE
Râul Târnava Mare (in jurul localității Odorheiul Secuiesc)
III. REGULI
Concursul se desfășoară după regulamentul Campionatului Național de Spinning de pe Mal, pe care vă invităm să îl consultați (REGULAMENT COMPLET)! Plata taxei de participare înseamnă acceptarea și respectarea de către concurent a Regulamentului Campionatului Național de Spinning de pe Mal – ediția 2016.
Toți sportivii participanți trebuie să prezinte permisul ANPA cu taxa achitată pentru anul 2016.
IV. TAXA DE PARTICIPARE ȘI PLATA EI:
Valoarea taxei de participare: 300 lei pentru sportivi legitimați in cluburile membre LRS
Valoarea taxei de participare: 400 lei pentru sportivi independenți
Număr maxim de participanți: 52 sportivi
Plata taxei se va realiza doar prin virament bancar în contul LRS:
titular de cont: Asociația "LIGA ROMANA DE SPINNING"
certificat de identificare fiscala: 25633350
banca: Bancpost - sucursala Hala Traian
cod IBAN: RO91BPOS85206988136RON03
Menționați: înscriere CNSM-et.1, nume concurent
Sunt considerați înscriși doar sportivii care au achitat taxa si a căror cluburi au achitat cotizația anuala către LRS.
V. PREMII
Locul 1: 1.000 lei (NEUMARKT) + produse Rapala
Locul 2: 600 lei (NEUMARKT) + produse Rapala
Locul 3: 400 lei (NEUMARKT) + produse Rapala
Locul 4: produse Rapala
Locul 5: produse Rapala
Ocupantii locurilor 1-5 vor primii premii, din partea RAPALA ROMANIA, constand in produse ale brandurilor RAPALA, STORM, SUFIX, BLUE FOX și VMC.
VI. DIRECTOR CONCURS
Lucian CONSTANTIN
e-mail: gyorg@me.com
telefon: 0766.344.404
- StefanDinu
- Mesaje: 2559
- Membru din: 14 Ian 2008, 16:29
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: CUPA RAPALA | 14-15 mai 2016 | CNS de pe Mal
Noutăți și informații: click aici șe
Re: CUPA RAPALA | 14-15 mai 2016 | CNS de pe Mal
Cazarea va fi la Zetevar Pension 55RON/noapte, iar rezervarea la cazare se face la mine gyorg@me.com
Locurile de cazare sunt limitate la 30!
Locurile de cazare sunt limitate la 30!
Re: CUPA RAPALA | 14-15 mai 2016 | CNS de pe Mal
portiunea din harta are doar 720 de m insuficienta pentru 52 de participanti ,normal ar trebui cam 1560 m ,la standuri doar de 15m.
Re: CUPA RAPALA | 14-15 mai 2016 | CNS de pe Mal
Portiunea propusa va fi extinsa in functie de numarul de concurenti inscrisi in concurs!
-
- Mesaje: 1
- Membru din: 10 Feb 2014, 19:39
Re: CUPA RAPALA | 14-15 mai 2016 | CNS de pe Mal
Gyorg, 3 intrebari:
1. Cum vom avea acces la sectoarele de concurs pt antrenament, macar vineri, la fel ca si concurentii de la tuc?
2. Daca apa e murdara in urma ploilor, se va reloca desfasurarea pe sectorul superior, din padure, unde e pescuibila, ca sa nu se repete gherlele din prima zi de tuc?
3. Cum ramane cu regulile de organizare care trebuiau comunicate de responsabilul de mal intr-un manual?(aici, detalierea este forwardata mai jos)
Toate bune,
Razvan
P.S. Circula un zvon ca nu se va face populare. Banii pe care participantii ii platesc pt populare vor fi scazuti din taxa de concurs, daca este adevarat?(trecand peste faptul ca se incalca flagrant hotararile din AG care spuneau sa fie doua populari, alocand 150 de lei pt ele)
Sent from Yahoo Mail for iPhone
Begin forwarded message:
On Tuesday, May 3, 2016, 10:48 AM, 'razvan vintilescu' via CNS-Mal <cns-mal@googlegroups.com> wrote:
Salutare!
Deoarece mai sunt 12 zile pana la debutul campionatului, cred ca este important sa stim ca exista cateva aspecte neclarificate nici pana in prezent. Ma refer la hotararea comisiei tehnice din AG, unde in UNANIMITATE s-a votat realizarea de catre responsabilul CNSM a unui manual de organizare. Adica o procedura scrisa care sa asigure un standard de desfasurare a competitiei, astfel incat sa nu mai iasa discutii despre ce si cum s-a facut. Daca se respecta procedura, inseamna ca s-a facut tot ce este omeneste posibil ca etapa sa iasa bine si nu ajungem la certuri inutile. Daca nu se respecta, e vina organizatorului si si-o asuma. De asemenea, daca o conditie de forta majora impiedica respectarea standardului ( inundatii, viituri, nu exista peste in pastravarie), va exista o baza statutara pentr amanarea etapei.
Suntem oameni si nu suntem absurzi. De asta s-au si votat standardele respective. Ca inainte de a plati banii de concurs, sa stim pentru ce venim: ca se fac doua populari, ca se baga X pesti pe fiecare stand, ca se populeaza cu anumite specii, ca se incep mansele nu mai devreme de ora X si nu mai tarziu de ora Y, ca nu se inventeaza vreo mansa suplimentara sau vreo taxa de urgenta pentru populare suplimentara.
Pana acum a fost dezbaterea legata de numarul de 18 pesti obligatorii in fiecare stand. Am inteles ba ca nu exista pestii respectivi ca sa ne incadram in buget, ba ca nu ne lasa unii pentru ca trebuie sa populeze si altii, etc... Personal, nu sunt de acord cu incalcarea unei reguli votate de o majoritate a cluburilor, dar cred ca macar spiritul acestei reguli poate fi respectat, daca in practica nu se poate realiza ad litteram.. Adica: daca nu se poate popula cu 18 pesti pe stand, cu cati pesti se va popula fiecare stand? Cu 10, cu 12? In ceea ce priveste cele doua populari (de vineri si sambata), treaba e destul de clara: trebuie facute. Inclusiv BFF a votat pentru !!!! Spiritul acestei reguli a fost de a asigura un numar mai mare de pesti disponibili in ziua a doua de concurs... Aici nu prea e nimic de interpretat..
Am inteles de la BFF ca la unele etape se va popula si cu indigeni, si cu curcubei, iar altele doar cu cei din urma. Pai, hai sa vedem in scris toate astea, ca sa nu existe apoi interpretari. Pana la urma, noi cumparam cu bani placerea de a concura intr-o competitie. Regulamentul de desfasurare este una, iar manualul de organizare este altceva. Tot in acel manual, ar trebui detaliata procedura de selectie a arbitrilor, sau de numire a arbitrilor sefi... PEntru ca, poate cuiva nu ii convine sa fie arbitrat de oameni care nu au treaba cu pescuitul (daca se ajunge acolo)... si decat sa cheltuie bani si timp ca sa vina pana la Zetea si sa se enerveze, mai bine renunta din start.
Asumarea unor reguli stabilite la AG-ul din decembrie inseamna un pas inainte pentru a ne respecta intre noi. Iar respectul incepe inaintea desfasurarii concursului si continua si dupa ce acesta s-a incheiat. Daca ne vom raporta doar la debarbetarea nalucilor si nu ne vom concentra si pe aspectele care tin de asigurarea unui standard de organizare, nu facem mare branza. Vom face doar politie.
toate bune si fir intins celor care merg la TUC!
RV
1. Cum vom avea acces la sectoarele de concurs pt antrenament, macar vineri, la fel ca si concurentii de la tuc?
2. Daca apa e murdara in urma ploilor, se va reloca desfasurarea pe sectorul superior, din padure, unde e pescuibila, ca sa nu se repete gherlele din prima zi de tuc?
3. Cum ramane cu regulile de organizare care trebuiau comunicate de responsabilul de mal intr-un manual?(aici, detalierea este forwardata mai jos)
Toate bune,
Razvan
P.S. Circula un zvon ca nu se va face populare. Banii pe care participantii ii platesc pt populare vor fi scazuti din taxa de concurs, daca este adevarat?(trecand peste faptul ca se incalca flagrant hotararile din AG care spuneau sa fie doua populari, alocand 150 de lei pt ele)
Sent from Yahoo Mail for iPhone
Begin forwarded message:
On Tuesday, May 3, 2016, 10:48 AM, 'razvan vintilescu' via CNS-Mal <cns-mal@googlegroups.com> wrote:
Salutare!
Deoarece mai sunt 12 zile pana la debutul campionatului, cred ca este important sa stim ca exista cateva aspecte neclarificate nici pana in prezent. Ma refer la hotararea comisiei tehnice din AG, unde in UNANIMITATE s-a votat realizarea de catre responsabilul CNSM a unui manual de organizare. Adica o procedura scrisa care sa asigure un standard de desfasurare a competitiei, astfel incat sa nu mai iasa discutii despre ce si cum s-a facut. Daca se respecta procedura, inseamna ca s-a facut tot ce este omeneste posibil ca etapa sa iasa bine si nu ajungem la certuri inutile. Daca nu se respecta, e vina organizatorului si si-o asuma. De asemenea, daca o conditie de forta majora impiedica respectarea standardului ( inundatii, viituri, nu exista peste in pastravarie), va exista o baza statutara pentr amanarea etapei.
Suntem oameni si nu suntem absurzi. De asta s-au si votat standardele respective. Ca inainte de a plati banii de concurs, sa stim pentru ce venim: ca se fac doua populari, ca se baga X pesti pe fiecare stand, ca se populeaza cu anumite specii, ca se incep mansele nu mai devreme de ora X si nu mai tarziu de ora Y, ca nu se inventeaza vreo mansa suplimentara sau vreo taxa de urgenta pentru populare suplimentara.
Pana acum a fost dezbaterea legata de numarul de 18 pesti obligatorii in fiecare stand. Am inteles ba ca nu exista pestii respectivi ca sa ne incadram in buget, ba ca nu ne lasa unii pentru ca trebuie sa populeze si altii, etc... Personal, nu sunt de acord cu incalcarea unei reguli votate de o majoritate a cluburilor, dar cred ca macar spiritul acestei reguli poate fi respectat, daca in practica nu se poate realiza ad litteram.. Adica: daca nu se poate popula cu 18 pesti pe stand, cu cati pesti se va popula fiecare stand? Cu 10, cu 12? In ceea ce priveste cele doua populari (de vineri si sambata), treaba e destul de clara: trebuie facute. Inclusiv BFF a votat pentru !!!! Spiritul acestei reguli a fost de a asigura un numar mai mare de pesti disponibili in ziua a doua de concurs... Aici nu prea e nimic de interpretat..
Am inteles de la BFF ca la unele etape se va popula si cu indigeni, si cu curcubei, iar altele doar cu cei din urma. Pai, hai sa vedem in scris toate astea, ca sa nu existe apoi interpretari. Pana la urma, noi cumparam cu bani placerea de a concura intr-o competitie. Regulamentul de desfasurare este una, iar manualul de organizare este altceva. Tot in acel manual, ar trebui detaliata procedura de selectie a arbitrilor, sau de numire a arbitrilor sefi... PEntru ca, poate cuiva nu ii convine sa fie arbitrat de oameni care nu au treaba cu pescuitul (daca se ajunge acolo)... si decat sa cheltuie bani si timp ca sa vina pana la Zetea si sa se enerveze, mai bine renunta din start.
Asumarea unor reguli stabilite la AG-ul din decembrie inseamna un pas inainte pentru a ne respecta intre noi. Iar respectul incepe inaintea desfasurarii concursului si continua si dupa ce acesta s-a incheiat. Daca ne vom raporta doar la debarbetarea nalucilor si nu ne vom concentra si pe aspectele care tin de asigurarea unui standard de organizare, nu facem mare branza. Vom face doar politie.
toate bune si fir intins celor care merg la TUC!
RV
Re: CUPA RAPALA | 14-15 mai 2016 | CNS de pe Mal
La toate concursurile LRS se populeaza NUMAI cu indigen, iar doarece nu facem populare la acesta etapa vom hotari la sedinta tehnica ce facem cu banii (100RON). Sunt doua optiuni, una sa reducem taxa de participare la urmatoarea etapa (tinand cont ca unii concurenti au platit deja) sau populam cu dublu sumei la urmatoarea etapa. Eu personal ma indrept catre o populare mai mare decat cu o reducere a taxei.
P.S. prefer discutiile acide sa le purtam fata in fata si nu sa ne descarcam in fata display-ului si a tastaturii, asa ca o sa trec peste toate comentariile. Vorbim la sedinta tehnica.
P.S. prefer discutiile acide sa le purtam fata in fata si nu sa ne descarcam in fata display-ului si a tastaturii, asa ca o sa trec peste toate comentariile. Vorbim la sedinta tehnica.
Înapoi la “CNS ALRS - PESCUIT DE PE MAL”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator